Pracovní náplň:

  • přímý kontakt s klientem, řešení jeho požadavků osobně 
  • nepřímý kontakt s klientem, telefonicky, e-mailem 
  • komunikace s klienty v osobním, telefonickém i písemném styku v anglickém jazyce 
  • administrativa spojená s chodem klientského oddělení 
  • aktivní spolupráce s ostatními týmy společnosti 
  • zadávání údajů do účetního i klientského systému, fakturace 

Požadujeme:

  • znalost anglického jazyka na úrovní pokročilý v písemném i mluveném projevu 
  • zdravotní vzdělání výhodou 
  • proklientský přístup, komunikativnost, asertivita, schopnost poskytnutí péče klientům v nadstandartním lék. zařízení 
  • pozitivně orientovaná osobnost 
  • dobrá uživatelská znalost MS Office 
  • schopnost naučit se pracovat s novými PC systémy 
  • schopnost komplexně řešit problémy 
  • ochota učit se a rozvíjet se 

Nabízíme:

  • samostatnou, zajímavou a různorodou práci v atraktivním prostředí
  • práci v dynamicky se rozvíjející společnosti 
  • příjemné pracovní prostředí a profesionální menší kolektiv
  • nadstandardní lékařskou péči
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • pozice je vhodná i pro absolventy
  • příspěvek na jazykový kurz

Místo pracoviště:

Praha 6, Veleslavín

Termín nástupu: 

Dle domluvy

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete prosím svůj profesní životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu tulakovap@cmcpraha.cz.